Stampa Communications
Het creƫren van een moderne brand experience voor Stampa
Van Oud naar Nieuw: Een Frisse Identiteit voor Stampa
Stampa miste een herkenbare stijl en het logo kon wel een opknapbeurt gebruiken. Dus zijn we aan de slag gegaan met voorstellen voor een nieuwe uitstraling. Een fris kleurenpalet, een nieuw lettertype en natuurlijk een nieuw logo zorgden ervoor dat Stampa weer helemaal up-to-date is. De nieuwe look is niet alleen op de website, maar in het hele bedrijf doorgevoerd en samengevat in een handige Brandguide.
Simpel en Doeltreffend: Een Gebruiksvriendelijke Website
Bij het herontwerpen van de website draaide alles om eenvoud. Een duidelijke structuur met weinig poespas, zodat bezoekers direct begrijpen wat Stampa doet en voor wie. In de PR en communicatie kan het snel ingewikkeld worden, daarom kozen we voor zo min mogelijk pagina’s, te vinden in een mega menu. Zo heeft elke bezoeker meteen overzicht en kan makkelijk een keuze maken.
Een boost voor de ervaring: WordPress, mobiele optimalisatie en Google Web Core Vitals
We hebben Stampa’s website ontwikkeld op ons eigen WordPress-platform. Dat betekent niet alleen snelheid en goede prestaties, maar ook garanties voor SEO. We hebben handige SEO-plugins, zoals Yoast, geĆÆntegreerd en met wat subtiele animaties heeft de website een aangename touch gekregen. Dankzij het WordPress CMS heeft het Stampa team nu zelf de controle over hun website.
We weten allemaal hoe belangrijk een mobiele site is. Daarom hebben we extra aandacht besteed aan mobiele optimalisatie. Of je nu op desktop of mobiel zit, de ervaring moet top zijn. Voor de case studies op de website hebben we een template gemaakt dat precies past bij wat de klant zoekt. Met een mooie score van 90+ voor Google Web Core Vitals hebben we een project opgeleverd waar iedereen trots op is!
Hulp nodig met de uitstraling van jouw bedrijf?
Neem contact met ons op, en bespreek de mogelijkheden.